چطور سایز شلوارمان را بدانیم؟ جدول سایزبندی + نحوه اندازه زدن

بدون پرو کردن، اینترنتی شلوار زنانه بخرید

خرید اینترنتی شلوار جین زنانه ممکن است دغدغه هایی را در ذهن خریداران ایجاد کند، مهم ترین دغدغه و سوال ذهنی که هنگام خرید این کالا در ذهن مشتریان شکل می گیرد، به سایزبندی شلوار جین زنانه مربوط می شود.

خریداران و مشتریانی که می خواهند شلوار جین را به صورت آنلاین خریداری کنند، این نگرانی و یا دغدغه را دارند که سایز شلوار خود را چگونه به درستی انتخاب کنند.
اگر شما هم می خواهید خرید اینترنتی شلوار زنانه را انجام دهید اما برای انتخاب سایز درست، نگرانی دارید؛ ما در اینجا به کمک شما آمده ایم تا این نگرانی را رفع کنیم و بتوانید به راحتی سایزبندی شلوار جین را به دست آورید.

از این رو با این مطلب همراه باشید و از اطلاعات این مقاله و راهنمای انتخاب سایز شلوار زنانه و همچنین جدول سایزبندی شلوار زنانه برای یک خرید اینترنتی لذت بخش و درست بهره مند شوید.

 

سایز شلوار خود را بدانید!

اولین قدم برای خرید آنلاین شلوار این است که سایز شلوار خود را بدانید. اما بسیاری از خانم ها در دانستن دقیق سایز شلوار خود مشکل دارند، زیرا که همیشه در خریدهای حضوری شلوار را پرو و سپس خریداری کرده اند.
اما در خرید آنلاین و اینترنتی باید سایزبندی شلوار جین زنانه خود را به طور کاملا دقیق بدانید چون نمی توانید آن را پرو کنید. اما چگونه سایزبندی شلوار جین زنانه خود را به شکل دقیق بدانیم؟

دانستن سایز دقیق شلوار خیلی کار سختی نیست. برای این منظور کافیست یک متر بیاورید و قسمت های مختلف بدن خود را اندازه بگیرید.
حالا مطمئنا الان این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که چگونه این کار را انجام دهیم و کدام قسمت ها را اندازه بگیریم؟ اصلا نگران نباشید پاسخ این سوال را نیز داده ایم.

شما برای دانستن دقیق سایز شلوار خود باید موارد زیر را اندازه گیری کنید:

 

قد شلوار(قد بیرونی شلوار)

شما باید برای دانستن قد شلوار مناسب خود، در ابتدا قد بیرونی شلوار را اندازه گیری کنید؛ که برای این منظور باید از دور کمر تا قوزک پا را اندازه گیری کنید. این فاصله، قد شلوار شما خواهد بود.

سایزبندی شلوار زنانه

 

قد شلوار (قد داخلی شلوار)

قد داخلی شلوار نیز بسیار مهم است که شما باید آن را نیز بدانید، که برای این منظور کافیست قسمت اتصال دو پا که خشتک نیز گفته می شود را تا مچ پا اندازه گیری کنید. فاصله بین این دو بخش قد داخلی شلوار شما خواهد بود.

سایز بندی شلوار زنانه

 

دور کمر

برای اندازه گیری دور کمر، باید کمی بالاتر از ناف را اندازه گیری کنید.

 

سایز بندی شلوار جین زنانه

 

 دور  باسن

برای اندازه گیری دور باسن پهن ترین قسمت را اندازه گیری کنید.

سایزبندی شلوار زنانه

 

حالا شما با دانستن سایز این 4 بخش و سایز اصلی خود که همیشه می دانستید مثلا سایز 36 و یا 38 و دیگر سایزها؛ می توانید شلوار خود را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید، بدون اینکه نگران تنگ و یا گشاد شدن سایز بندی شلوار خود باشید.

اما نکته مهم دیگر در اینجا این است که فروشنده آنلاین شلوار زنانه باید، جدول سایز بندی شلوار جین زنانه را در اختیار شما قرار دهد. در این حالت شما با دانستن دقیق سایز شلوار خود،می توانید به کمک جدول سایز بندی شلوار جین زنانه که فروشنده در اختیار شما قرار می دهد، شلوار مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

سایزبندی شلوار های ایرانی

سایزبندی شلوار زنانه ایرانی

 

تا اینجا دانستیم که برای خرید اینترنتی شلوار زنانه، باید سایزبندی شلوار جین زنانه را بدانیم. اما هنگام خرید شلوار زنانه باید به موارد دیگر نیز توجه کنیم و آن موارد را باید در هنگام خرید مد نظر داشته باشیم، تا در نهایت بتوانیم شلواری را خریداری کنیم که کاملا فیت و متناسب با هیکل و سایز ما باشد.

یکی از موارد مورد توجه در هنگام خرید شلوار جین زنانه، توجه به نوع فاق شلوار است. زیرا در سالهای اخیر انواع مختلفی از شلوارهای جین با فاق بلند و فاق کوتاه و در مدل های دیگر وارد بازار شده است و در صنعت مدلینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

حال اگر بخواهیم شلوارهای جین زنانه را بر اساس نوع فاق آنها دسته بندی کنیم، شامل سه مدل می شوند:

  • شلوار جین با فاق بلند
  • شلوار جین با فاق متوسط
  • شلوار جین با فاق کوتاه

در ادامه به وِیژگی ها و خصوصیات هر کدام از این شلوارها و اینکه برای چه سایز و اندامی مناسب هستند می پردازیم. تا بتوانید مناسب ترین شلوار را برای خود خریداری کنید.

 

سایزبندی شلوار جین فاق بلند

شلوار جین فاق بلند در سالهای اخیر دوباره به صنعت مد بازگشته است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سایز بندی شلوار جین زنانه فاق بلند نیز همانند سایر شلوارهای جین است، منتها خط کمر این نوع از شلوارها در بالای ناف قرار می گیرد و همچنین اندازه فاق می تواند در مختلف متفاوت باشد.

سایزبندی شلوار جین زنانه فاق بلند متنوع است و از سایز 34 تا سایزهای بالاتر را نیز شامل می شود. این مدل از شلوارها به دلیل فاق بلندی که دارند پاها را کشیده تر و بلند تر نشان می دهد. همچنین از آنجا که خط کمر این نوع شلوارها بالای ناف است، شکم و پهلوی شما را به خوبی پوشش می دهد.

از این رو شلوار فاق بلند برای خانم های ریز نقشی که می خواهند روی قسمت پایین تنه خود تمرکز داشته باشند و پاهای خود را بلند تر نشان دهند، بسیار انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

سایزبندی شلوار جین فاق متوسط

سایز بندی شلوار جین زنانه فاق متوسط نیز همانند دیگر شلوارها است و سایزهای مختلف را شامل می شود. خط کمر این شلوار کاملا زیر ناف قرار می گیرد.

این نوع از شلوارها برای همه خانم ها در هر سنی که باشند و با سایزهای مختلف مناسب است. این شلوارها نیز همانند شلوار فاق بلند، کمر و شکم را به خوبی پوشش میدهد و می تواند قد و پاها را تا حدی بلند تر نشان دهد.
در حال حاضر اکثر شلوارهای جین زنانه از مدل شلوار با فاق متوسط هستند.

 

سایزبندی شلوار جین فاق کوتاه

شلوار جین فاق کوتاه مثل شلوارهای فاق بلند و فاق متوسط، کمر و شکم را به طور کامل پوشش نمی دهد، از این جهت زمانی که این شلوار را پوشیدید، هنگام خم شدن ممکن است لباس زیر شما دیده شود.

سایز بندی شلوار جین زنانه فاق کوتاه، مانند دیگر انواع شلوارها کامل است و سایزهای مختلف را شامل می شود. اما با این حال این شلوار، بیشتر برای خانم هایی که خود پاهای کشیده دارند و خیلی ریز نقش و سایز کوچک نیستند، مناسب است.

 

+

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید.

میانگین امتیاز: 3.1 / 5. تعداد رای: 44

اولین نفر باشید که امتیاز می دهد.

1 دیدگاه برای “چطور سایز شلوارمان را بدانیم؟ جدول سایزبندی + نحوه اندازه زدن

دیدگاهتان را بنویسید