با پیراهن کبریتی و پیراهن پشمی چه شلواری بپوشیم؟

با پیراهن کبریتی و پیراهن پشمی چه شلواری بپوشیم؟

یکی از دغدغه بسیاری از خانوم ها در پاییز و زمستان این سوال است که با پیراهن کبریتی و پیراهن پشمی چه شلواری بپوشیم؟ از آنجایی که پیراهن کبریتی و  پیراهن پشمی بافت ضخیمی دارند، از مهم ترین لباس های پاییزی هستند.

این در حالی است که بسیاری از خانمها در انتخاب شلوار زنانه مناسب برای این ستهای پاییزی جذاب، مشکل دارند. انتخاب شلوار مناسب برای ست های پاییزی از اهمیت زیادی برخوردار است. یک شلوار شیک در استایل پاییزی نقش مهمی دارد. بنابراین نمی توان آن را نادید گرفت.

در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید انتخاب بهتر و هوشمندانه تری داشته باشید و با انتخاب درست شلوار زنانه، ست های پاییزی شیک تری داشته باشید.

 شلوار جین مناسب ست با پیراهن کبریتی و پشمی

اگر استایل کژوال را می پسندید، می توانید از شلوار جین برای ست پاییزی استفاده کنید.  شلوار جین زنانه به عنوان شلوار مناسب برای ست های پاییزی معرفی می شود. برای ست کردن رنگ شلوار با پیراهن کبریتی و پیراهن پشمی نیاز به وسواس ندارید. شلوار جین زنانه همیشه اولین گزینه می باشد. شلوار جین مناسب برای ست با پیراهن پشمی و پیراهن کبریتی

شلوار دمپا

شلوار زنانه دمپا میتواند گزینه مناسبی برای ست کردن با انواع پیراهن های کبریتی و پشمی می باشند. این شلوارها می توانند با لباس های پاییزی به خوبی ست شوند. شلوارهای دمپای مناسب برای فصل پاییز از نوع شلوار فاق بلند هستند.

این شلوار تا بالای کمر کشیده می شود. البته طراحی شلوار پاییزی به گونه ای است که در قسمت بالا تنگ و جذب می باشد. این سبک استایل گزینه خوبی برای طراحی شلوار است. که این روزها دوباره توجه طراحان مد و لباس به این شلوار جلب شده و شلوارهای دم پا گشاد زنانه و گشاد ترند شده است.

شلوار مناسب برای ست پیراهن پشمی

شلوار مام فیت

شلوار زنانه مناسب پیراهن کبرتی و پیراهن پشمی میتواند از مدل شلوارهای فیت تن باشد. این سبک لباس پوشیدن به سبک کلاسیک بسیار نزدیک است.

برای شلوارهای فیت از سبک چهارخانه استفاده می شود. شلوار فیت اندازه ای برابر با مچ پا دارد.شلوار مناسب برای ست پیراهن پشمی

60%-
36
42
44
قیمت اصلی 1,395,000 تومان بود.قیمت فعلی 558,000 تومان است.
دیدن تمام شلوارهای زنانه مام فیت

 

لگ

انواع لگ به راحتی با پیراهن های کبریتی و پیراهن پشمی هماهنگ می شوند.

 

شلوار کتان

شلوار  زنانه مناسب پیراهن کبریتی و پشمی پاییزی می تواند کتان باشد. شلوارهای کتان بافت نسبتاً زیادی از پنبه و نخ را به همراه دارند. به همین دلیل می توانند گزینه خوبی برای شلوار پاییزی باشند.

شلوارهای کتان گرم هستند و بهتر است در فصل های زمستان و پاییز استفاده شوند.شلوار زنانه مناسب برای ست های پاییزی در جنس کتان با پارچه های مخملی و پشمی به راحتی ست می شود.

شلوارهای کتان می توانند شما را جوان تر از آنچه هستید، نشان دهند. این شلوارها در مدل کوتاه و بلند تولید می شوند و می توانند توازن لازم را در لباس های فرد ایجاد کنید. شلوار مناسب پیراهن کبریتی و پشمی

شلوار چرم

شلوارهای چرم در تیپ های پاییزی بسیار به کار می روند. این شلوارها ظاهر شما را بسیار جذاب و متفاوت خواهند کرد. برای تیپ پاییزی از بوت یا نیم بوت استفاده می شود.

نیم بوت یا بوت با شلوار چرمی می تواند الگوی خوبی برای پوشش فصل پاییز باشد. استایل های کژوال می توانند با بوت یا نیم بوت و شلوار چرمی همراه باشند.

اگر برای پیراهن پشمی یا پیراهن کبریتی از شلوار چرمی استفاده کردید، کفش های بوت یا نیم بوت را در کنار آن به کار ببرید.شلوار مناسب برای ست پیراهن کبریتی

شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل گزینه خوبی برای ست های پاییزی هستند. شلوار زنانه مام استایل با پیراهن های کبریتی، مانتوهای جلوباز، بافت پشمی، پلیور و … به خوبی ست می شوند.

پیراهن هایی با طرح راه راه نیز گزینه خوبی برای قرارگیری در کنار شلوارهای مام استایل می باشند.

شلوار مناسب برای ست پیراهن کبریتی

دیدن تمام مدل های شلوار زنانه مام استایل

 

شلوار کبریتی

به طور کلی لباس های کبریتی برای پاییز بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این لباس ها در نوع خود بسیار زیبا و جذاب هستند.

لباس های کبریتی پوشش کافی برای فصل پاییز ایجاد می کنند. شلوارهای کبریتی می توانند با پیراهن کبریتی به شکل هماهنگ شده استفاده شوند. این شلوارها تا مچ پا هستند.

لباس های کبریتی مخمل را می توان برای پوشش های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار داد. چنین پوشش های جذابی نه تنها باعث گرم نگه داشتن شما می شوند، بلکه شما را بسیار اهل ترند نشان می دهند. به همین خاطر بسیاری از افراد از پوشش مخمل کبریتی برای بافت، پیراهن و یا حتی شلوار استفاده می کنند.

پوشش های مخملی می توانند با رنگ های مختلفی ست شوند. بنابراین این نوع پوشش عملاً ناموزون و نامتقارن به نظر نمی رسد. شلوار مناسب برای ست پیراهن پشمی

نکات مهم در انتخاب شلوار زنانه مناسب پیراهن کبریتی و پشمی پاییزی

برای انتخاب شلوار مناسب برای ست های پاییزی نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.بهتر است بین پیراهن های کبریتی و شلوار پاییزی تضاد رنگی ایجاد کنید. همان طور که می دانید تضاد رنگی بهتر از هر ایده دیگری می تواند جذاب و دیدنی باشد. رنگ های متضاد می توانند به خوبی هدایت گر چشم باشند. اگر پیراهن یا بافت پاییزی شما مشکی است، بهتر است از شلوار پاییزی روشن استفاده کنید. دو رنگ تیره در کنار هم می توانند شما را افسرده و بی حال نشان دهند. اگر پیراهن شما در رنگ روشن انتخاب شده، شلوار پاییزی رنگی را انتخاب کنید.

شلوار مناسب پیراهن کبریتی و پشمی شلوار مناسب پیراهن کبریتی و پشمی

شما می توانید پیراهن و شلوار زنانه مناسب برای ست های پاییزی را در رنگ های روشن انتخاب کنید. اگر قرار است هر 2 رنگ در تن روشن انتخاب شوند، بهتر است هوش و درایت خود را برای رعایت اصل هارمونی رنگ به کار ببرید.

رنگ های روشن به کار رفته در لباس های پاییزی باید از نوع هم خانواده و نزدیک به هم باشند. این موضوع استایل پاییزی شما را بیش از اندازه جذاب و متفاوت خواهد کرد.بیشتر افراد از تجربه کردن پوشش های جدید و ترندهای لباس هراس دارند.

ست های گرم، شما را در انتخاب شلوار مناسب برای ست های پاییزی بهتر هدایت می کنند.شلوارهای زنانه مخصوص استایلهای پاییزی معمولاً در بافت های سنگین تری تهیه و عرضه می شوند.شلوار مناسب پیراهن کبریتی و پشمی

شلوارهای پاییزی با رنگ های جاذب نور و گرما انتخاب می شوند. البته این موضوع در انتخاب شلوار های زنانه مناسب استایلهای پاییزی غالب نیست اما معمولاً به دلیل سرد بودن هوا در فصل پاییز رعایت می شود. شلوار مشکی جذب، شلوار جین کاربنی، شلوارهای طوسی، یشمی و … می توانند شلوار مناسب برای ست های پاییزی باشند.

برای دیدن مدلهای بیشتر از پیراهن کبریتی کلیک کنید

 

+

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید.

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفر باشید که امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید