شلوار مام استایل و شلوار مام فیت را اشتباه نگیرید!

شلوار مام استایل و شلوار مام فیت را اشتباه نگیرید!

شلوارهای مام استایل زنانه و شلوار مام فیت زنانه از تنوع و گوناگونی بسیار زیادی برخوردار هستند. این تنوع بالا، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد.

مزیت آن این است که برای انتخاب شلوار، گزینه‌های متعددی وجود دارد و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع شلوار را خریداری و انتخاب کنند. معایب تنوع زیاد در شلوارها و وارد شدن انواع آن به دنیای مد، این است که ممکن است افراد را در انتخاب شلوار مناسب دچار سردرگمی کند.

البته اگر این موضوع را به صورت دیگری نگاه کنیم، تنوع و گوناگونی شلوارها را نمی‌توان یک عیب به شمار آورد. زیرا وقتی که ما آگاه باشیم نسبت به انواع مدل های شلوار و ویژگی های آنها، همچنین بدانیم که چگونه شلوار را با لباس های دیگر ست کنیم و همچنین بدانیم با توجه به اندام خود چه نوع شلواری را انتخاب کنیم، دیگر دچار سردرگمی نخواهیم شد، بلکه همین تنوع و گوناگونی بهترین مزیت و ویژگی خواهد بود که می‌تواند ما را به داشتن استایل شیک و متناسب با اندام خود همچنین مطابق با مد روز کمک کند.

شلوار مام فیت زنانه آزیتو
شلوار مام فیت زنانه

در اینجا قصد داریم شما را با دو نوع از شلوارهایی که این روزها بسیار ترند شده و جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد پیدا کرده معرفی کنیم و مورد بررسی قرار دهیم.

احتمالاً بسیاری از شما اسم این دو مدل شلوار جذاب و فوق العاده را شنیده اید و اگر هم علاقمند به مد باشید تا حدودی با آن آشنایی دارید. این دو تا شلوار چیزی نیستند جز شلوار مام فیت زنانه و شلوار مام استایل زنانه.

بسیاری از خانم ها احتمالا با این شلوارها آشنا هستند و شاید بارها این مدل شلوارها را خریداری کردند. اما نکته مهم در مورد شلوار مام استایل زنانه و  شلوار مام فیت زنانه که باعث ایجاد سوال در ذهن بسیاری از افراد می شود، شباهت نزدیک آنها با یکدیگر است.

شلوار مام استایل زنانه و شلوار مام فیت زنانه تقریبا شبیه یکدیگر هستند، اما در حقیقت تفاوت خیلی زیادی دارند. اگر این تفاوت ها را بدانیم بهتر می توانیم نوع مناسب آن را با توجه به استایل و اندام خود انتخاب کنیم. بنابراین برای شناخت بیشتر این شلوارها و تفاوت آن با یکدیگر ادامه متن را از دست ندهید.

شلوار مام فیت زنانه آزیتو
شلوار مام فیت زنانه

ویژگی های شلوار مام استایل زنانه

شلوار مام استایل زنانه از جمله شلوارهای جین و لی به شمار می‌رود و برای تولید این دسته از شلوارها، پارچه های جین ضخیم به کار برده می شود. نحوه دوخت شلوار مام استایل زنانه بدین صورت است که به شکل گشاد و فاق بلند آماده می گردد.
جالب است بدانید تاریخچه استفاده از شلوارهای فاق بلند تقریبا به ۵۰ سال پیش برمی‌گردد و و مدت زمان زیادی در دنیای مد یک استایل بی معنی و مسخره  به شمار می رفته است. اما این دسته از شلوارها الان وارد دنیای مد شده و جایگاه بسیار عالی را به خود اختصاص داده و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

شلوار مام استایل زنانه آزیتو
شلوار مام استایل

اگر شما هم به دنیای مد علاقه دارید و دوست دارید که استایل و تیپ شما مطابق با مد روز باشد از شلوار مام استایل زنانه در ترکیب لباس های خود غافل نشوید. این شلوارها علاوه بر اینکه به شما استایلی شیک و ترند را می دهد، می تواند به دلیل فاق بلند بودن پاها را بلندتر و کشیده تر نشان دهد.

همچنین ست کردن شلوار مام استایل نیز خیلی کار سخت و پیچیده ای نمی باشد و می توان آن را به راحتی با بسیاری از لباس ها هماهنگ کرد؛ که در ادامه به نحوه ست کردن آن نیز می پردازیم.

 

نحوه ست کردن شلوار مام استایل زنانه

ست کردن راحت شلوار های مام استایل زنانه از جمله  ویژگی های مثبت دیگر این شلوارها می باشد. شلوارهای مام را می توانید با بسیاری از کفش ها مورد استفاده قرار دهید.

در حال حاضر شلوارهای جین مام استایل با کفش های پاشنه بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بهترین حالت برای انتخاب کفش با این شلوارها کتونی های سفید می‌باشد.

شلوار مام استایل با پاشنه بلند
شلوار مام استایل با پاشنه بلند

شلوار مام استایل جین به ویژه اگر پایین آن را تا بزنید با کتونی های سفید و اسکینی بسیار فوق العاده خواهد بود و می تواند یک استایل چشم نواز و شیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

شلوار مام استایل با کتونی سفید
شلوار مام استایل با کتونی سفید

نکته دیگر، کاربردی بودن این شلوارها می باشد که در فصل‌های مختلف سال می توان آن را مورد استفاده قرار داد. برای مثال در روزهای زمستان، شلوار مام استایل با یک پلیور گرم و یک نیم بوت یا کتونی بسیار هماهنگ خواهد بود.

شلوار مام استایل با نیم بوت
شلوار مام استایل با نیم بوت

همچنین می توان در فصل تابستان آن را با تیشرت ساده اسپرت استفاده کرد و به سادگی یک استایل راحت و در عین حال شیک را داشت.

بنابراین این شلوار علاوه بر اینکه یک ترند مد روز به شمار می  رود، می تواند انتخاب اقتصادی و به صرفه برای شما باشد. زیرا این مدل شلوارها بسیار کاربردی است و شما می توانید آن را با هر نوع لباس که در داخل کمد خود دارید به راحتی ست کنید و نیاز نباشد که برای آن، شلوار یا لباس خیلی خاصی را خریداری کنید.

اگر شلوارهای مام استایل دلتان را برد و بفکر خریدشان افتاده اید پیشنهاد می کنیم مدل های زیر را ببینید :

دیدن تمام شلوارهای زنانه مام استایل

 

از شلوار مام استایل زنانه دوست داشتنی و پر طرفدار که بگذریم میرسیم به شلوار مام فیت زنانه. این شلوار هم انتخاب  فوق العاده و عالی خواهد بود که در ادامه ویژگی‌های آن را به‌طور دقیق تربیان خواهیم کرد.

 

شلوار مام استایل زنانه آزیتو
شلوار مام استایل

 

ویژگی های شلوار مام فیت زنانه

شلوار مام فیت زنانه نوعی دیگر از شلوارهای جین و لی به شمار می رود که همانند مام استایل بسیار پرطرفدار و محبوب است و شاید حتی کمی پرطرفدار تر باشد و افراد بیشتری آن را خریداری کنند.

شلوار مام فیت زنانه نیز فاق بلند می باشند و برای تهیه آنها از پارچه های مختلف با ضخامت های گوناگون استفاده می‌شود. یعنی هم پارچه های ضخیم به کار برده می شود و هم پارچه های نازک تر. این شلوارها در قسمت کمر معمولاً جمع می‌شوند و به صورت کشی هستند و یا اینکه با کمربند جمع می‌شوند و بیش از اندازه گشاد نیست همانطور که از اسمش مشخص است فیت بدن می باشد.

بنابراین شلوارهای مام فیت، چسبان و تنگ نیست. در عین حال بیش از حد گشاد نیست و با دارا بودن فاق بلند، می‌تواند پاها را بسیار زیبا و خوش فرم تر نشان دهد که همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد آن را استفاده کنند و در استایل خود به کار ببرند.

 

شلوار مام فیت زنانه آزیتو

اگر نظرتان به شلوار مام فیت جلب شده و بفکر خریدشان هستید پیشنهاد می کنیم 4 مدل زیر را ببینید:

60%-
36
42
44
قیمت اصلی 1,395,000 تومان بود.قیمت فعلی 558,000 تومان است.
دیدن تمام شلوارهای زنانه مام فیت

 

تفاوت شلوار مام استایل زنانه با شلوار مام فیت زنانه

تا اینجا ویژگی های هر کدام از شلوارهای مام را مورد بررسی قرار دادیم و و با آنها آشنا شدیم. اما اگر بخواهیم به طور دقیق تر تفاوتهای این دو مدل شلوار را بیان کنیم، می‌توانیم تفاوت ها را در چند مورد  خلاصه کنیم که این موارد به شرح زیر می باشد:

  • جنس شلوار مام استایل زنانه، جین ضخیم است ولی شلوارهای مام فیت لزوماً از جین ضخیم دوخته نمی شوند.
  • شلوارهای مام استایل نسبت به مام فیت گشادتر می باشد و برای افراد لاغر انتخابی بسیار عالی خواهد بود.
  • شلوارهای مام استایل گشاد می باشند در قسمت مچ پا کمی تنگ هستند اما شلوارهای مام فیت در قسمت مچ پا تفاوتی ندارند.
  • شلوارهای مام استایل بیشتر برای افراد لاغر مناسب تر است و اما شلوار مام فیت زنانه می تواند برای اندامهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

شلوار مام استایل زنانه آزیتو

+

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید.

میانگین امتیاز: 3.3 / 5. تعداد رای: 253

اولین نفر باشید که امتیاز می دهد.

1 دیدگاه برای “شلوار مام استایل و شلوار مام فیت را اشتباه نگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید